Minnen :)

Kategori: Allmänt

Jag skriver nästan bara om hur trött jag är hela tiden - blir ni inte trötta på mig? ;) Jag har pluggat hela dagen för tentan imorgon, nu blir det inget mer plugg.
SHIT! Den här terminen har gått så himla fort, imorgon är det sista dagen i skolan. Jag kan nästan inte tro det, jag kommer så väl ihåg den första dagen i skolan. För det första så trodde jag aldrig att jag skulle flytta utomlands och att jag skulle läsa engelska var helt obegripligt. Men nu har jag gjort det, jag är stolt över mig själv som tog det här beslutet.
Birghtonvänner :)
Kommer att sakna er så mycket, men vi ses hemma i sverigeT :D
Den årliga beachvollyboll turneringen, vi vann inte men vi var lätt snyggast!
Åh, det här var många år sedan!
Avskedsmiddag för Martina som skulle ut och resa!
Det som saknas är stranden och havet:)
Grebbestad - längtar tillbaka :) Kanske blir en tripp dit i sommar?
Nyår!
Saknar att festa med mina polare (låter tuffare)!
Jag förstår inte att hon orkar..! Stark kvinna!
"Nyss hemkommen från Moskva" - Mamma och syrrans kommentar..haha!
Karlstad♥
Men nu är det dags att gå vidare, starta mitt nya liv hemma tillsamans med mina nära och kära♥

Kommentarer

  • mammis säger:

    Det tycker jag låter helt ok, du är välkommen hem min kära carro barro, saknar dig. Ses imorgon

    2011-12-14 | 08:34:29

Kommentera inlägget här: