Hola!

Kategori: Allmänt

De senaste två veckorna har jag jobbat, behövligt eftersom att jag snart ska flytta! Inom kort så blir jag en Karlstadbo igen :)
Har blivit med lägenhet, tackar jag "JA" så är den min, vilket jag nog ska göra! Det bästa med den lägenheten är att jag bor i huset bredvid syrran, haha! Nu är det full planering som gäller, jar har bott hemifrån förut men jag måste ändå ha en del möbler...som soffbord, tv-möbel och eventuellt ett köksbord/skrivbord. Har full koll på blocket, där kan man göra bra kap. Ska åka till second-handbutiker för att kika in unika möbler till min lya. Har gjort mig en inspirationsbild på hur jag vill ha det, svårt att planera när man inte har fått någon planlösning!!
Möbler från Ikea, Rusta, Indiska och Lexington!
Kommer att få två fina rokokostolar från mamma, stolarna på bilden hittar ni här!

Kommentarer

  • Marie säger:

    Vad roligt med lägenheten! Ska du flytta in i det andra Unionen-huset för då kan jag ha kvar planritningar! Eller är det ett nytt hus som du pratat om tidigare? :) Puss!

    2011-12-30 | 09:12:38
  • Malin S säger:

    Åh va roligt att du fått lägenhet :) Snart ses vi alla här uppe igen. Kram

    2011-12-30 | 14:01:35

Kommentera inlägget här: