God fortsättning!

Kategori: Allmänt

Som ni alla säkert vet så var det julafton igår ;) Det var en underbar dag tillsammans med familjen, mormor och Bengt! Fick många fina julklappar, den bästa var tven som jag fick utav mamma och pappa!
Av mig och Chrille fick hon en trollerilåda som verkligen gick hem, det är hennes nya favorithobby nu för tiden.
Lillfisen och jag! Självklart så får man ha något rött på sig!
Mandis och Bengt!
Fina mormor (grandma som hon skrev på julklappskortet ;))
Fina Lisa och hennes fina halsband som hon fick utav sin pojkvän i julklapp! Så himla gulligt! :)
Mandis!
Snart så kommer morfar och Maja hit, mamma står i köket och skivar potatis med hennes nya skalare (vet inte vad jag ska kalla den), hon fick den av oss barn! Ikväll blir det fest med brudarna, jag hoppas på att jag mår bättre då för jag har verkligen längtat efter att få träffa alla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: