Bara för dig syrran!

Kategori: Allmänt

Lilla syster Amanda, du vill att jag ska blogga mer. Här är ett inlägg för dig! Vet dock inte vad jag ska skriva, klockan börjar bli mycket, jag tänkte strax gå till sängs, kika en film (Warrior). Jag saknar våra tv-serie kvällar, det får vi ha när jag kommer hem!
Jag saknar detta:
När du bakade bullar till mig♥
När vi är tokiga tillsammans, saknar och älskar dig så himla mycket Amanda! :) Vi ses om 11 dagar!!
Nu får det räcka ;) Såhär mycket har jag inte skrivit på länge..!

Kommentarer

  • Din kära syster Amanda :) säger:

    Åh är så nöjd med ditt/ dina inlägg, speciellt inlägget som är tillägnat till mig! Du är för söt! Saknar dig så! Ska bli så himla kul att få träffa dig igen! Saknar också våra seriekvällar!! Vi måste hitta en ny serie vi kan se gumman! Älskar dig så! Njut nu dina sista dagar i brighton :) love

    2011-12-05 | 20:24:21

Kommentera inlägget här: