Nu är vi här :)

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Johanna vart på en lägenhetsvisning, läget var magiskt, bussar som gick direkt till uni och rummet var helt okej MEN killen som hyrde ut rummet var riktigt knepig..Känslan var verkligen inte bra. Vi letar vidare och vi ska troligtvis bo på ett hotell där bara studenter bor. Där kan vi få ett rum där man delar kök osv. Vi får se vad det blir utav de hela, det löser sig säkerligen.

Jag bjuder på lite bilder:
Här väntar vi på tåget till Brighton (hon tvingar mig att ta kort)
Utsikt över Brighton Pier, vi bor fint :)
Det blir de närmaste jag kommer i badväg...
Fish & Chips, faktiskt väldigt gott eller nu överdriver jag, det gick ner ;)
Blev några glas vin nere vid vår bar, mycket trevligt!
OCH ja, vi har bara varit här en dag, det känns som vi varit här mer..
Nu har jag och Johanna delat på en flaska vin, underbart :)

Kommentarer

  • Syster Amanda säger:

    Ni ser ut att ha det riktigt trevligt! kul att se att du har det så bra!vart håller ni hus nu? hittat boende? Miss u sis!

    2011-09-02 | 14:06:59

Kommentera inlägget här: