Sista sommarkvällen

Kategori: Allmänt

Finaste Johanna, godaste rosét ;)
Jag och Linda♥
Här har vi Johanna igen och Malin!!
och söta lilla Emma! :)
Här har vi alltså bilder från en fantastisk oplanerad kväll! Vi hamnade på strandgatan och delade på några flaskor rose. Det var en härlig sista sommarkväll och jag njöt av varenda minut. Imorgon bär det av till England, imorgon flyttar jag och Johanna (dock inte Johanna på bilden). Det känns mycket konstigt, just nu saknar jag alla mina nära och kära och det är sjukt jobbigt. Men när vi väl kommit igång med skolan och boende så tror jag att det kommer att kännas mycket bra. Just nu sitter jag i syrrans lght i k-stad och jag har tittat på flera avsnitt av glee, imorgon vid ca halv sju kommer Johanna, Alex och hans bror och hämtar upp mig. Spännande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: