Rebecca Andersson, känns konstigt att skriva det :)

Kategori: Allmänt

Det var en fantastisk dag igår när Beccost88 gifte sig med sin Henke! :) De var så fina ihop, en dag av lycka. Här kommer bilder från gårdagen:
Så fint, det var Rebeccas far som utförde vigseln :)
Tårtbuffé, jag kan säga att jag trivdes mycket bra här! :)
Min tallrik var överfull, mums!
Fin dukning och en underbar god förrätt! ;)
Jag och linda (är tvungen att dra upp klänningen så att skorna syns lite;))
Johanna till höger, hon är i sitt normala tillstånd! :D
Vi var igång länge igår, 12 timmar! Det var verkligen ett planerat bröllop, det var många som höll fina tal till paret, mycket roliga spex och mycket, mycket god mat på det. Jag har aldrig varit så mätt som jag var igår..Jag blev så glad när jag såg hur lycklig Beccy var. Mitt första bröllop var vackert, undra vem som står på tur nu??

Kommentarer

  • Weronica säger:

    Så fina! Hälsa grattis nästa gång ni pratar!! :)

    Puss!

    2011-08-14 | 22:03:35
  • Beccy ANDERSSON;) säger:

    VAd fint inglägg carro!:) Tycker om dig! Verkligen roligt att du var med denna dag!!!!

    2011-08-22 | 15:29:26

Kommentera inlägget här: