Packningslista!

Kategori: Allmänt

Jag och Johanna har skypat fram oss en packningslista. Det blir en del som man skall få plats med. Jag undrar om jag kommer att kunna ta med mig min filt!?!? Jag hoppas detta! Hammaren har jag fått prioritera bort, dumt nog;)
På tal om min söta lilla hammare som jag tänkte ta med, den har jag redan blivit hånad för av min snälla kompis Johanna den roliga. Vi som skall läsa tillsammans har startat en facebooksida, där har johanna kommenterat följande:
Vill ni veta en sak som är hillarious? Den därCaroline Jonasson har t. ex packat ner en filt och en liten söt hammare. Håll med om att det är totalt ovärt att ha med sig till Brighton?
SAMT:
Caroline Jonasson har så himla konstiga prioriteringar här i livet. Det kommer ni märka ganska omgående. Hon är liksom lite speciell...
Mitt svar på kommentaren:
Haha, det här blir inte lätt att ta sig ur märker ja..! Johanna försöker alltid att skoja till det, ni vet det där lilla extra! Håll med henne, det blir enklast så. De lär ni också märka! ;)

Är jag redan dömd av alla i klassen? Borde jag hålla mig hemma nu i Sverige? Hur ställer jag mig inför detta dilemma? Haha, jag hoppas jag inte får något smeknamn pga hammaren iaf ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: