Miami Hotel

Kategori: Allmänt

Det är där vi kommer att bo, weii nu har vi äntligen hittat ett boende. Jag och Johanna kommer att ha varsitt rum och dela kök och toalett även med andra studenter. Dessutom ligger det sjukt centralt och nära till affärerna Primark, Topshop, Urban Outfitters och många fler härliga butiker, i´m in heaven! :) Det är skönt att det har löst sig med boende men vi kommer att bo på hostell tills den 9 sep innan vi kan flytta in.

Nu ska och Johanna en sväng på stan. Vi ska till bokhandeln, jag har faktiskt redan köpt mig min första engelska pocket, en serie som jag läser hemma!!

Sedan blir det att hitta en fin butik där man köper skolsaker, vi vill inte ha exempelvis konsumkvalité ;)

Kommentarer

  • mor och far säger:

    hej hjärtat! Vad kul att boendet har löst sig och det blir säkert bra för er. Ni kommer säkert att trivas i Brihgton. Vi tänker på dig lilla gumman hela familjen här hemma. Puss och kram från oss alla här hemma.

    2011-08-30 | 21:13:42
  • lisa säger:

    2011-08-30 | 21:16:00
  • Malin S säger:

    Åh va skönt att det löst sig med boende! :) Ha en jättefin dag Carro!

    2011-08-31 | 09:55:50
  • Linda säger:

    perfa!!!! :) shoppa på primark åt mig med. ni kommer få det super! saknar dig <3

    2011-09-01 | 11:15:43
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/
  • Sis säger:

    Åh va kul att ni har hittat någonstanns att bo! det kommer säkert bli kanonbra! men Johanna får nog hjälpa dig med budgeten när du bor så nära affärerna! :P hon får ta över min roll :D Pusss

    2011-09-02 | 14:08:48

Kommentera inlägget här: