Xperia arc?

Kategori: Allmänt

Imorgon kommer den dagen jag väntat på, jag får nämligen förlänga mitt abonnemang!! Min Iphone gick ju sönder..Tragisk händelse (men jag har gått vidare). Nu har jag stått ut med min gamla telefon tillräckligt länge. Jag funderar på Xperia arc? Eller ska man köra på en Iphone 4? Jag har ju så lust att bli UNIK och bryta från Iphone normen! Iphone vet jag är en supertelefon, men nyheten Xperia är inte dålig den heller. Den ända nackdelen med Xperia är väl att den är lite stor, lite större än Iphone men samtidigt smalare och lägger sig mer bekvämt i handen. Jag vet att jag inte kommer att använda alla funktioner som finns i telefonen, man kan nämligen använda telefonen som en spelkonsoll, inkopplat till tven. Jag kommer garanterat att testa, vem vet jag kanske blir beroende!! :D Såhär ser den ut:
Svart eller silver? Det är också ett problem jag har!! :D Vad tycker ni om telefonen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: