Uppdatering

Kategori: Allmänt

Nu har jag legat på latsidan ett tag, jag är fortfarande hemma i Vänersborg. Just nu befinner jag mig på bibblan, pluggar och strukturerar upp mitt liv. Jag kommer att stanna några dagar till innan jag beger mig hem till k-stad igen. Det kommer antagligen bli några resor hem till Vänersborg den här månaden. Martina (min bästis) kommer hem den fjärde maj, det ska bli så kul. Jag har längtat så efter henne!!

I torsdags innan jag drog hem hann jag fika med underbara Johanna, vi myste till det på en uteservering. Så himla skönt väder.

Jag älskar verkligen iste, det kommer jag att köra på i sommar.

I lördags blev det fest, förfesten var hemma hos Linda. Den var grymt.

Härligt!!

Jag har träffat Weronica, Fredrik och lilla sötnosen Alfons. Det var så längesedan jag såg de, nu har de ju blidat familj. Tiden går snabbt och lilla Affe är redan sju månader! De var så fina tillsammans så.

Men nu måste jag fortsätta plugga, jag ska bättra mig på att uppdatera!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: