Today

Kategori: Allmänt

Jag skulle ta en snabbis förbi Linn förut men det blev att jag stannade där några timmar, bukar bli så. Nu kom jag precis hem, jag har egentligen massvis med måsten att göra (typ som att plugga). Men det skeeeet sig rejält. Jag ska försöka mig på att göra egna mål för varje dag, när det gäller pluggandet, för just nu är jag så dålig på att ta tag i det.

Amanda ser just nu på Big Brother, personligen går jag runt och stör mig på allt väsen som kommer från tven just nu. Jag är inget fan av att kika på patetiska personer som fjantar runt sig framför kameran, jag förstår heller inte att det är så roligt att se på. Jag säger som de flesta, läs en bok istället!! Det ger er förhoppningsvis mer..













Dissar Big Brother...

Nu blir det som sagt till att göra en lista för att strukturera upp mitt PLUGGliv..Kommer säkert att få massvis med inspiration i morgon då jag ska på "blondinbellas" föreläsning!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: