Myskväll med mig själv!

Kategori: Allmänt

Sitter hemma i soffan och ska bara ta det ytterst lugnt, jag har inget att plugga på heller (vilken känsla). Två tentor är gjorda, så himla skönt. I morgon ska jag dock göra högskoleprovet, jag har inte lagt någon energi på att öva inför det. Det räcker med att vara fokuserad från 8-16 i morgon. Var på stan förut, köpte med mig en flaska vin som skall användas i morgon :)
Efter skolan idag fikade vi hos Malin, hon bjöd på hembakat!! Sedan åkte jag och Johanna hem till Caroline, där vi såg på Trassel (har sett disneyfilmen två gånger). Fikat med syrran har jag hunnit med, hon åkte hem till vbg, vilket innebär att det är SF ikväll..systerfritt..Fast jag kommer att spendera kvällen i min ensamhet tillsammans med lite gotta och Desperate Housewives!!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: