Isabella "blondinbella" Löwengrip!

Kategori: Allmänt

En mer inspirerande tjej jag har inte träffat, jäklar vilket driv den tjejen har och hon är bara 20! Helt otroligt vad hon är bra. Var en väldans intressant föreläsning, synd att den var så kort bara. Jag fick min bok signerad utav henne, bildbevis kommer här:
Det här tycker jag är så tufft att ha, tänk att hon signerat min bok :)
Mina fina kompisar och jag fick givetvis ett gruppfoto tillsammans med henne:
Hon dela verkligen med sig utav sin energi, som tur är har den inte försvunnit. Jag ska städa (syrran och m lämnade kvar sitt skräp;)), jag ska även ta och läsa kurslitteratur!!
Är fortfarande väldigt glad efter föreläsningen idag!!

Kommentarer

  • Linda säger:

    DU ÄR SÅÅÅÅ HIMLA COOOOOOL!!!!! :):):)

    2011-04-14 | 21:35:08
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/
  • pappa säger:

    Hon är bara förmycket

    2011-04-16 | 07:56:48

Kommentera inlägget här: