Carzan är händig

Kategori: Allmänt

Nu kom jag precis ut från duschen, det var så skönt att ta en dusch efter min träning idag! Jag är motiverad till att träna nu. Känner mig redan piggare. Det är ju bra.

Jag har moterat upp soffbordet, jag är så bra alltså. Bordet är så stabilt och snyggt. Kort kommer...! Har fått förrådet idag med, så nu har vi bärt ut alla saker som står och skräpar dit ut. Nu börjar det faktiskt att se snyggt ut här hemma. Men det är klart..en del som behövs fixas lite till.

Jag hann ta ett kort när jag var som händigast! ;) Resultatet kommer senare!!

Gjorde mig en god smoothie förut men yoghurt och hallon! Kan rekommenderas. Nu blir det ett avsnitt utav SATC tänkte jag. Eller plugg. Hm...!! Ni vet ju vad jag helst vill men ni vet vad jag egentligen borde..

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: