Tebax in k-town

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaka i Karlstad igen. Imorgon är det återigen skola. Ja, måndagar är alltid lika trevliga? Man brukar ju säga att veckan/måndagar startar med ett nytt liv? Jag funderar faktiskt på detta..men vad för NYTT liv? Nyttigt liv? Satsa på skolan mer? Ja båda två låter ju som någonting. Så det får vi försöka med då.

Jag och Pontus har under de senaste dagarna vänt på dynget. Inatt somnade vi fyra, ja ni hör! Skärpning! Så nu ska jag även här med start från måndag ändra min dygnsrytm.

Pontus åkert bort från mig idag..Han ska resa jorden runt i sju månader. Jag är så avis, hade gärna velat följa med. Vore drömmen!! Men jag ska vara hemma i det kalla sverige och satsa på mitt nya liv.

För övrigt så jag jag tillbaka i bloggvärlden nu. Ni kommer att få uppdateringar varje dag!! Jag gillart!




Saknar dig redan♥

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: