tease

Kategori: Allmänt

Får slänga in ett inlägg här mellan träffarna! Snart kommer ju Johanna och Malin, bad J köpa med chips och dipp. Det är ju så gott!! Jag vet ju att M vill ha, inte konstigt så som hon ser ut! ;)

Nog om det så har jag haft det väldigt trevligt. Isolde (3år) blev glad för sin present som jag gav henne. Det var nämligen en priatbok. Hon älskar pirater, men det stod lite läskigheter i den så jag hoppas att Linn och David hoppar över det!

Ja onlinepizza nästa, vilken lyx att få pizzan hemkörd till dörren!! Helt underbart!



Jag vill bara retas lite med dig Pontus. Jag vet att du hatar det militärgröna nagellacket ;)

Ha en skön fredagskväll!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • M säger:

    Jag är ett stort chips. Jag har mina väggar tapetserade med chips. Jag smörjer in mig i dipp. Jag sover i chips. Jag dricker chips. Jag shottar dipp. Jag målar chips. Jag sover i chips. Jag tvättar håret med dipp. Och ändå äter du mer av det än vad jag gör. Flörtgubbe!

    2010-09-24 | 22:39:28

Kommentera inlägget här: