TAXI

Kategori: Allmänt

Det var helt enkelt en taxikväll igår, låt mig berätta...!

Igår hade jag och Linda vart på stan för att kolla in kläder inför kvällen, jag hittade naturligtvis ett par snygga byxor och Linda en tjusig topp. Tiden sprang i kapp oss och klockan var redan efter fem då vi kom hem. Vi skulle laga kyckling tll middag men det visade sig att kyckligen hade gjort sitt. Så vi fick beställa hemkörd pizza, visst det satt inte fel alls. Men klockan gick. Vi skulle på inflyttningsfest hos Matilda och Mattias. Det tar egentligen tio/femton minuter att gå dit men det spöregnade så vi beställde en taxi!!

När vi väl kom till inflyttningsfesten vid halv nio så var det dags att bara njuta av sällskapet! OCH ja, vi glömde presenten..den låg kvar på sängen, typiskt! Det blev en del inspelade filmer också..jag höll i kameran och filmade för det mesta på Linda. Ja, de är hemlighetsstämplade!!

Inflyttningsfesten var mycket trevlig men vi bestämde oss för att ta bussen ner till stan då vi insåg att vi missat bussen, vad skulle vi nu göra? Jo ta en taxi förstås! Det gjorde vi, vi kom ner till stan och insåg att det var kört! Minst 200 meter kö!! Vi tog taxi hem igen...

Fick då prata med min älskling på skype sen, en och en halv timme går för fort!! Det var bara gå och lägga sig direkt efter..Då klockan var två!

Bilder från kvällen:

Nya braller, det är en dragkedja på baksidan, sjukt snyggt!!

Min sjukt snygga Linda =)

Me and my sweetest Linda!!! ♥

SötMalin!! =)

Ja, vad hände!?

På g?! ;)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin S säger:

    Haha, ja visst är byxorna sjukt snygga?! Och de sitter som ett smäck på också.

    2010-09-26 | 13:09:48
  • LINDIS säger:

    TACK för en underbar helg love!!! DU är bäst!

    2010-09-26 | 17:19:57
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/
  • Carzan säger:

    Ja de är så snygga så! Tajta som fan..men de får man ta! Tack för att du berättade om brallorna!!



    Tack själv för en underbar helg Lindsy! =) Var underbart att få ha dig här uppe hos mig!!



    Pussar!

    2010-09-26 | 17:37:07
    Bloggadress: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: