Skoldag avklarad

Kategori: Allmänt

Nu har jag tagit HELG!! Haha! Men vi har faktiskt ingen mer skola denna vecka!!
Går i skolan max 2-3 dagar i veckan..Nu när jag kommit hem från skolan borde jag sitta med plugget. Men jag har inte riktigt hittat motivationen ännu. Det kommer väl så småningom.

Fick låna saltkråkan idag av Malin, ska bli så roligt att kika på här i dagarna. Jag har nu köpt Lipstick Jungle. Har ifs redan kikat serien men kan lätt kika den igen, så bra! Så det blir mycket tv tittande i helgen. 

Måste bara säga att dustinhome är så himla bra, la en order där idag på ett headset och högtalare till datorn och fick mejl här vid ett tiden att paketet var packat och var påväg!!! Kommer lätt att få det i morgon. Plus att om man är student så bjuder de på frakten.



Nu väntar jag faktiskt på Mariella!! Vi ska kika en film som är obligatorisk för kursen!

Puss och Kram Carzan♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: