Myskväll

Kategori: Allmänt

Jag hade en väldigt trevlig stund här förut när Johanna och Mathilda kom förbi!! Jag fick en jätte söt nalle av M och en tuff spargris av J, ska ta kort på de imorgon. Spargrisen var lite speciell..Passade mig väldigt bra faktiskt..!!

Blev väldigt glad utav besöket i vilket fall. Imorgon träffar jag Johanna igen, vi ska ju på hockey. Det kommer att bli grymt. Det är min första hockeymatch här i Karlstad. Jag ska ta med kameran..om jag kommer ihåg. Är dårlig på att ta med den nu för tiden. Men föhoppningsvis så kommer jag ihåg den.

På dagen i morgon blir det till att plugga...så mycket jag bara orkar med.

Nu är jag sugen på ett One Tree Hill avsnitt, det får alltid mig att må så bra. Jag älskar kvällarna då jag kan sitta framför tven med en bra serie för att bara njuta. Det gör syrran med!! Ett intresse vi har gemensamt. Det är nog jag som har fått henne till det iom alla mina serier hon fått låna!

Lyssnas på just nu:
Nada Surf - Always Love



Tänker på dig Pontus..

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Sis! säger:

    åhh va ja älskar dig för det! =)

    2010-09-22 | 20:57:01
  • Malin S säger:

    Bra låt, bra band :)

    2010-09-23 | 09:20:58

Kommentera inlägget här: