Mysdag!

Kategori: Allmänt

Verkligen en mysdag idag! Dagen startade med en lång sovmorgon, blev väckt då och då utav att Malin smsade mig, vad är det att göra Malin!? Tillslut fick jag skriva till henne att jag sov, då hon bad om ursäkt. Jag vaknade inte förens halv elva!! Jag behövde en skön sovmorgon.

Klockan tolv var jag inne i stan för att möta upp Linn! Vi gick en vända bland affärer, farligt! Sedan köpte vi oss en god räkmacka, den satt fint den.

Nu sitter jag här och pluggar med Amanda.. Jag håller på att skriva läsloggar!! Kul!



Det fick bli en träburk som jag ställde mina köksredskap i!!

Här ser ni en del utav köksstolarna och fina rosor i fönstret som jag fick utav Linn och David :)

Här får ni se mitt köksfönster och mina grannar...!!

Snart blir det våffelkväll och Gossip Girl med syrran, jag älskart!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin S säger:

    Tss. Det var ditt fel för att du skrev mig så sent på kvällen så att jag svarade när jag vaknade hörrö. Skyll dig själv, sjusovare

    2010-09-30 | 14:47:59

Kommentera inlägget här: