Linda<3

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag hemma i min ensamhet. Jag håller på att pyssla med Martinas födelsedagspresent! Jag ska efter detta fortsätta att plugga!

Jag och Linda gick på stan lite innan hon skulle åka. Vi åt god nacho tallrik och nu är jag sjukt mätt. Ska inte äta på flera dagar..känns så just nu i vilket fall...

Jag fick köpt mig en vinterjacka idag, dunjacka. Jag har haft samma vinterjacka tre vintrar i rad och jag har tröttnat på den. Skönt att ha en ny riktig vinterjacka som säkerligen håller flera vintrar.

Jag vill i vilket fall tacka dig Linda för en underbar helg! Var väldigt trevligt att du var här! Längtar redan tills nästa gång, hoppas det blir snart*


En seriös Carro...

En mindre seriös Linda...

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • L säger:

    nu finns det två EJ OKEJ kort på mig på din blogg sen i helgen!!! btw kommenterade du dagens inlägg på min? inte kommit nåt! :) pösss!

    2010-09-26 | 18:50:52
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/
  • L säger:

    jo nu!! skoja bara! :p

    2010-09-26 | 18:55:02
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: