Ligger hon fortfarande i sängen?

Kategori: Allmänt



Amanda säger: Jag ser ut som ett rövhål
Ja svarar: Aaa när du säger det så..


Idag har jag träffat Cissi. Jag har inte träffat henne på hela sommaren. Det var så kul att äntligen få träffa henne. Hennes mage är så stor nu!!! Helt otroligt! Bebben pluppar nog snart ut närsomhelst! Jag längtar så himla mycket. Jag kan lätt tänka mig sitta barnvakt! Åh, det blir en liten Sofia! :)

Nu ligger Amanda fortfarande i sängen. Hon har faktiskt tatt tag i disken och ätit mat. Bra sis!! Får se i fall hon orkar anstränga sig något mer idag....

Jag tänker nog baka något! Jag blev så sugen på sockerkaka med cocos!! :)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • anonym säger:

    älskar din cocossockerkaka!!! gissa vem :)

    2010-09-01 | 22:31:40

Kommentera inlägget här: