K-stad

Kategori: Allmänt

Igår kväll kom jag hem till Karlstad efter att spenderat helgen i Vänersborg. Jag kom till k-stad vid elva tiden på kvällen då jag anlände till sommarro där jag bodde förut. Anledningen till varför jag åkte dit var för att min söta kompis Linn bor där. Vi drack te och pratade tills klockan blev ett..timmarna går så fort. Skola hade man idag med. Var skönt att få träffa kamraterna i klassen. Blir så glad varje gång.

Jag och Mariella var sugna på shopping, och visst jag shoppade...BRA och HA saker.
- En väska från H&M
- Mobilväska från H&M
- Jeans från JC
- En present till min lillasyster Lisa för att jag helt enkelt ville köpa något till henne. Det blir lite roligare i vardagen faktiskt. Jag älskar att ge bort presenter till mina kära.


Här är väskan som jag köpte, endast 149 kr!!

Mariella köpte två fina väskor från H&M hon med! Snacka om väskshopping dag!!

Linn och David kommer snart och hämtar mig! Jag och Linn ska sova över igen!! Ska bli så mysigt. Antar att det blir en del snack idag med. Kanske borde vi lägga oss lite tidigare idag för jag har skola tidigt i morgon bitti. Sedan ska jag till frissan och färga mitt hår IGEN! Blev inte riktigt nöjd så det ska göras om.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Min söta carro barro

    2010-09-14 | 07:09:49

Kommentera inlägget här: