Ikea

Kategori: Allmänt

Idag blev det Ikea med Mariella...Det blev alltså ingen film. Den får jag ta en annan gång. På Ikea hittade jag ett nattduksbord, korgar, lådor, sittdynor samt förlängningssladdar!!

Det var bara saker som jag var tvungen att ha..

Nattduksbord 399kr

De satte jag ihop alldeles själv! Hur många skruvar/spikar som helst! Jag känner mig mycket duktig!

Det fick bli den vita korgen samt en stolek mindre som jag har placerat i badrumet!
Stor korg 59 kr
Liten korg 39 kr

Nu blir det faktiskt lite plugg sådär elva på kvällen!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Lindsy säger:

    Åh vilket underbart fint nattduksbord!! Me likey! :D Jag hittade fina under- och överskåp till handfatet för bara typ 700 ihop! :) Ska visa ngn dag. Love You!

    2010-09-22 | 13:38:09
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: