Födelsedagsfika och Ikea

Kategori: Allmänt

Idag var första dagen i skolan, jag åkte dit tidigare för att sätta mig och plugga(duktigt). Efter skolan så var vi bjudna på födelsedagsfika hos Mariella. Det var jag, Malin, Malin och Johanna som fikade. Det bjöds på en god prinsesstårta(hemmagjord sägs det vara...men det tror inte jag), fingerkex och bullar. Jag var inte den som var den..utan jag åt givetvis för två. Det mättade min studentmage för en liten stund.

Efter det så drog hela gänget till Ikea, det var mycket trevligt. Johanna..snurrig som hon är försvann inne på det stora Ikea. Ja, vi fick göra som alla föräldrar gör när ens barn kommit bort..Gå fram till kassan och be personalen ropa ut över hela butiken efter Johanna som kommit bort någonstans vid barnavdelningen. Hon hittade oss till slut, lika glad som vanligt. Efter det fick vi ha henne i koppel. Vad ska man göra liksom?

Det blev i vilket fall ett soffbord, ett påslakan(till Amanda) och en bestickplastlåda!! Det som behövs nu är en matta och lite småskit.

Nu sitter jag i sängen. Laddar för monteringen av soffbordet. Jag borde väl klara det. Jag är ju mannen i huset nu. Syrran Amanda klassas väl som kvinnan. Men ja kan känna att Amanda inte gjort många knop här i lägenheten än så länge. Men det kommer väl!

Jag har inte tatt kort ännu på lägenheten! Jag vill inte ta kort för äns jag är ganska nöjd!! :) Men något smakprov får jag väl fixa snart.

Imorgon blir det utgång, vi kör på nöjesfabriken! Studentfest!! På lördag kör vi på lördagsklubben, ska vara sjukt bra där nu. Det är ombyggda Blue Moon Bar. Hoppas jag orkar två dagars bara. Det återstår och se.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Det var tur att ni hittade mig. Även om det inte alltid märks så blev jag faktiskt ganska rädd igår.

    2010-09-03 | 07:45:04
    Bloggadress: http://jomabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: