Fin middag!

Kategori: Allmänt

Inatt somnade inte jag förens klockan två..pratade med Pontus!! Snacka om att jag såg ut och var som en zombie som sakta men säkert släpade sig till duschen klockan åtta på morgonen. Efter det var jag väl lite piggare! Haft skola hela dagen idag. Kom ganska nyss hem.

Jag ska nu hjälpa till syrran med att göra henne fin i håret samt sminka henne. Idag ska hon på sittning(nollning) på nöjesfabriken då det blir fest efter den fina middagen. Det kommer nog att vara väldigt skoj..för henne!

Jag är bjuden på middag ikväll. Cissi och Calle ska laga mat till Carro!! Trevligt. Cissis mage är så stor nu, snart kommer den lilla fis ungen! =) Jag längtar så efter det! På tal om det ska min kompis Weronica få när som helst..!! Jag är nervös..antar att lilla krull med är det! :)



Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: