Tired...not OKEY!

Kategori: Allmänt

Varför somnar jag så fort jag börjar läsa?! Inte okej, skärpning! Kan ju iof bero på att jag somnade halv två inatt och gick upp klockan åtta...kan vara det, men det behöver inte heller vara det! Blivit väldigt intensivt pluggande nu, men nästa fredag så är det över och då är hemtentan inlämnad och klar!!

Mycket måsten idag..lite jobbigt:
- Plugg...
- Få ut sommarkläder i förrådet.
- Ringa Krebo för att be om min hyra, i den föreningen fungerar det inte som det ska nämligen. Jag trodde alla hyresföreningar ville ha in hyran men tydligen, så får jag BE om att få betala hyran. Jag är snäll jag.
- Diska, tråkigaste som finns typ...HÄLFTEN av disken är min och den andra hälften är syrrans!! Idag orkar jag inte ta hand om hela disken direkt..Diskmaskin är ett måste i nästa lägenhet!!

Hoppas jag är duktig idag då..men steg 1 är i vilket fall att gå upp från sängen innan jag somnar om igen..!!!



Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Jessi säger:

    Haha känner igen symptomen! Jag somnar oxå när ja ska försöka läsa :D men som tur är så är det snart över! Väl mött idag hihi ;)

    2010-10-21 | 16:29:57
    Bloggadress: http://nouseforname.blogg.se/

Kommentera inlägget här: