Schooool

Kategori: Allmänt

Nu ska jag snart till skolan, egentligen var planen att jag skulle vara där vid nio. Men ni som känner mig vet att jag inte är en morgonmänniska...!! Tyvärr, jag önskar att jag vore. Vaknade idag halv åtta utav ett samtal från P, underbart att bli väckt av honom♥

Idag ska jag plugga en stund, luncha med Johanna den roliga samt Mariella (Johanna sa att hon skulle betala min lunch), ner till bibblan i stan för att låna och lämna in böcker, förhoppningsvis en sväng på stan el Ikea, handla mat och bak så att jag kan göra något smaskigt till syrran som kommer hem från Olso idag. Ja..ni ser jag har en del att göra idag!!

Så kanske inte blir mycket bloggade på dagen! Hoppas ni överlever ;)




Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Sis säger:

    Det där med bakningen ser ja fram emot! :D Maten var jättgod förresten! Tack gummsiiigoo!

    P.s hoppas tröjan värmer ;)

    2010-10-25 | 11:54:42

Kommentera inlägget här: