Sandor/slash/Ida

Kategori: Allmänt


Japp, här har ni mitt stora genomslag som skådis. Jag hade en stor roll för att vara statist.
Jag var ju tvungen att visa Johanna och Malin min stora roll när de var hemma på filmkväll hos mig. Jag menar, det är inte alla som får det. Jag måste visa att jag har en karriär som skådis också!

Vill bara tillägga att jag går i nian här..Ehm ingen har ringt mig efter filmen för att fråga om jag kan vara med i en till film..men jag väntar fortfarande. Johanna och Malin trodde att jag absolut kunde bli något!

De letade efter en cool tjej till denna scen. Jag var den rätta, tyckte dem. Jag blev stolt för att vara med där. Johanna glömde ta kort när jag dricker öl och står bakom killarna när de dricker tequila. De behövde ju en cool där med.

Här ville jag säga att min kompis MARTINAS fötter är med. Hon var inte lika bra som jag var så det var därför hon inte var med så mycket. Alla kan inte vara lika bra som mig. Så enkelt är det.

Se gärna filmen!! Jag är ju med, va tusan! ;)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Hagge säger:

    Wow! Häftigt! Nu måste jag helt klart se filmen igen när jag vet att de lyckats få med så fantastiska skådespelare! :D

    2010-10-29 | 09:53:06
  • Linda säger:

    Har sett den, men totalt missat att det är en såpass stor stjärna med;) Måste se om det !!!

    2010-10-29 | 10:12:14
    Bloggadress: http://bonnlurkan.blogg.se/
  • Malin S säger:

    WOW! Att jag kände en sån känd skådis ^^

    2010-10-29 | 10:41:15

Kommentera inlägget här: