Pluggtisdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart i skolan hela dagen fram tills klockan kvart över fem!! :D Känner mig duktigt! Lektion till tolv, som förövrigt var den intressantaste lektionen på hela kursen! Efter det satt jag och pluggade! När jag kom hem började syrran att laga chili con carne, det var supergott!! Nu har jag ett litet break innan jag ska börja läsa igen! En liten pluggtimme till sedan blir det Gossip girl med en kopp te.

Imorgon ska jag möta upp Johanna den roliga, jag har blivit mutad. 50 kronor fick jag för att följa med henne ut på stan för äta lunch! Vem gör inte det då!?

Kolla in klippet, det är viktigt för Johanna. Hon blir lite smågrinig ifall ni inte kollar just för att det skrivs historia om denna händelse:


P.s fick ytterligare 50 kronor för att lägga upp klippet.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: