Plugg...hela dagen lång!

Kategori: Allmänt

Vart i skolan idag sen åtta till halv fem då jag inte orkade plugga mera..usch! :D Men dagen har vart väldigt trevlig ändå!! :) Fick ju supergoda muffins som Caroline bakat och av Johanna den roliga fick jag ingenting. Om man vill bli kompis med mig så måste man anstränga sig så som Caroline gjorde. Plus i kanten var att hon hade fina rosa muffinsformar!!

Nu har jag skypat med Pontus i drygt två timmar, vad tiden går fort när man pratas vid..! Fick göra mina pannkakor efter det, inte vilka pannkakor som helst utan Carzans pannkakor, pannkaksmästarn! Ikväll tänkte jag lägga mig tidigt! Ska hoppa in i duschen nu sen blir det ett avsnitt av True Blood! :D



En skelande mumminmamma! Mycket bra gjort!! Haha! :D Men så söte så!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: