Plugga VS Bloggar

Kategori: Allmänt

Ja nu sitter jag äntligen på bibblan, än så länge har jag bara läst bloggar..när ska jag börja tänkas plugga då? Hm..!!

Vart är min motivation till plugget? Jag nådde min kulum (Maria Nikolajeva, Barnbokens byggklossar, (Lund: Studentlitteratur AB, 2008), s. 54.) men nu avtar det starkt...Hur hittar jag tillbaka? Kanske genom att sätta korta mål för dagen ;) Kan vara värt ett försök, jag har nu gjort halva fråga ett på hemtentan och jag sätter mitt mål på att göra klart frågan idag! Det borde väl jag fixa!!

Jag håller er uppdaterade!!!

Dagens bild:

Linda och jag låg och vilade i sängen med paketet i tryggt förvar. Vi skulle nämligen på inflyttningsfest denna kväll.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    varför klippte du bort våra huvuden??? :O

    2010-10-22 | 14:50:16

Kommentera inlägget här: