Plugg

Kategori: Allmänt

Jag bara pluggar och pluggar ;) Känns bra att komma igång med plugget igen. Nu har jag läst ut ytterligare en bok! Nöjd är jag såklart. Bara att börja på nästa! Men såklart lite paus ska man ju unna sig med. Blir nog ett avsnitt av Ture Blood.

Senare ikväll kommer Amanda hem, jag har faktiskt saknat henne här hemma! Vi har bestämt oss för att mysa till det med film eller tv-serer! Jag har köpt grädde så det kan bli chokladpudding!! :)

Nu tänkte jag ringa Linda för att höra hur det går med lägenheten som hon och hennes pojkvän köpt. De håller på att måla och sätta upp ett helt nytt kök. Duktiga! Här sitter jag kvar i Karlstad som ursäkt att ja inte kan hjälpa till ;)

Fick reda på att Mamma och Lisa kommer upp till Karlstad på fredag och stannar hela helgen!! Vad roligt! Då får vi hitta på något skoj! 


Jag och Linda♥

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: