Pippi

Kategori: Allmänt

Ja håller på att plugga, ja faktiskt! Boken skall läsas! Skönt att man kan säga att man pluggar när man läser Pippi!!


Klockan är ett och jag har inte gjort mig iordning än!! :) Ska läsa ut boken först sen ska jag ner till stan!! :)

Annars händer det inte nämnvärt i mitt liv just nu, jag pluggar..träffar kompisar..kikar på tv-serier..vad mer?! Inget backpackerliv som andra gör just nu iaf! Är lite avis på min pojkvän som är ute och reser jorden runt och på min kompis Martina som jobbar i Australien!! Vill med resa lite..NU! Men det ska jag iof snart..Thailand i dec med familjen! Var där januari detta året med!! ;) Vissa har det bra! Jag ska verkligen inte klaga!! Men jag vill dit nu!!


Lillasyster Lisa spexar på den underbara ön Koh Rok! =) Dit vill jag igen!!

P.s byxorna är köpta på Monky!! Fast det var förra året om jag minns rätt! :)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: