Omelett a la Carzan

Kategori: Allmänt

Jag vaknade lite lagom till lunchtid idag igen! Det fick bli omelett a la Carzan, den var mycket god. Jag har en anledning till varför jag sov så länge idag och det var för att jag skypa med min P i två timmar i morses! Det skiljer åtta timmar i tid så vi passade på då! Han är i stort sätt fullbokad nu i några dagar framåt med dykningen! :)

Nu i några timmar framåt ska jag läsa i boken Gilly Hopkins hittar hem, den ska vara utläst idag enligt min plan! Vad har jag för andra planer idag denna fredag:

- Handla lite mat, viktigt att äta har jag fått höra..
- Plugga..har redan börjat ifs men räcker tydligen inte för idag!
- Senare ikväll så vet jag faktiskt inte vad jag gör :) Kan sluta hos Johanna den roliga, får se!
- Avsnitt av Ture Blood såklart!
- En eftermiddagsfilm!!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: