Natti :)

Kategori: Allmänt

Nu ska jag snart gå till säng, ska som sagt upp tidigt i morgon. Pluggdag. Jag är trött efter den långa dagen i skolan idag. Pajen smakade faktiskt väldigt gott och nu är jag så mätt. Jag undrar när min nyttiga period kommer? Sitter liksom och väntar på att den ska komma. Någon gång borde väl den det? Jag hoppas det, för det vore synd annars..Med alla godsaker jag äter borde jag väl gå upp några kilo!? Vågar inte äns titta på vågen! Men vad gör det, man ska leva gott, äta vad man känner för. Livet är för kort för att tramsa bort det med alla nyttoperider! Så jag struntar i om jag går upp några kilo!!!

Lev livet folk :)

Johanna i min klass är fantastisk på att måla, hon sitter bredvid mig på lektionen och målar i sitt anteckningsblock. Hon målar så fint. Jag hoppas att hon målar en fin tavla till mig snart :) Du vet vad jag gillar gummsan!

Så söta så:

Bild: Google

Sovgott :)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jag vet vad du gillar! :) Jag kan måla en tavla till dig om du genast slutar med att källhänvisa till google.

    2010-10-16 | 16:06:30
    Bloggadress: http://jomabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: