Mamma Mia

Kategori: Allmänt

Idag hände det omöjliga, haha! När vi kom till skolan vid åtta tiden hade knappt öppnat ögonen..Vid ingången stod de och gjorde reklam för Mamma Mia musikalen! Jag, Caroline och Amanda tänkte att det skulle vara en trevlig fredagsaktivitet. Biljetterna var gratis om man var medlem i Karlstads studentkår, vilket vi blev idag!!!

Mamma Mia musikalen var fantastisk. Jag beundrar hur duktiga de är!! Att man kan vara så bra på att sjunga, dansa och spela teater...varför kunde man inte ärvt det? Hur som helst så var det väldigt underhållande och jag har fortfarande en må bra känsla när jag tänker på det. Aldrig förr har jag vart på en musikal. Ska självklart bli ändring på det här.


Gå om ni får chansen!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: