Lördagsmys

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en skön dag! :)
Jag har bara vart hemma! Jag vaknade sent..som jag gjort de senaste dagarna..Inte okej. Men jag började dagen med att plugga efter det tog jag mig en dusch och satte igång med städningen här hemma. Fick nämligen besök utav Johanna S och Årbol! Jag bjöd på syrrans goda bullar och en kopp te. Efter att de gått fick jag sätta mig och plugga igen. Nu är boken utläst och jag kan förbereda mig inför kvällen bravader! Jag ska nämligen åka till Johanna den roliga för att kika på film. Vi ska inte vara hos henne utan hos hennes kompis som bor i Färjestad!

Nu väntar jag bara på att Johanna ska ringa! Har på mig myskläder denna lördaskväll, visst är det härligt! Inget party för mig idag inte, blev faktiskt inte det igår heller..Fick bli Valentines Day filmen igår, mysig och amerikansk ;)

Ha en underbar lördagskväll!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: