Jag kan inte förstå det själv..

Kategori: Allmänt

Vad kan jag inte förstå!?

Jo, att jag vaknade halv tolv idag..då jag verkligen fick kämpa mig upp för att ta en dusch så att jag kunde vakna till liv! Det känns jätte jobbigt just nu..att klockan är ett och jag har inte gjort någonting i stort sätt..

Men snart ska jag bort till Mathilda, vi ska tjöta lite samt ta en kort promenad! Undra om man ska ta på sig vinterjackan idag? Eller ska jag ge skinnjackan(fejk skinn) några dagar till? Hm..!

Efter det ska jag ner till stan för att möta upp Amanda, vi ska gå och kika lite på stan! Syrran ska nämligen åka hem till Vänersborg idag! Med det menas att jag är ensam i lägenheten, wow! Haha! Nä men jag har tänkt att kika på en hel del filmer i helgen. Jag älskade att titta på filmer förr, det var något alldeles extra!! Men nu har det inte blivit något filmtittade på länge..

Filmer jag ska se under helgen:
- Changeling
- Prince of Persia
- Valentines day
- Case 39
- The bounty hunter

Om jag får tid över så ska jag ta och titta på Snabba cash med!

Älskart!

På lördag ska jag titta film med Johanna den roliga(som jag kallar henne..till min pojkvän så att han vet vem det är)!! Vi ska mysa utan alkohol, lycka till J! ;)

För övrigt så har jag och syrran kikat klart Gossip Girl S.2!! Nu vill vi se säsong 3, någon som kan tänka sig att låna ut den!? :)

Vi har nu en till serie att kika på, Lipstick Jungle! Så bra!! :)


Myskläder! :) Syrrans tröja som jag lånat utan att fråga idag!! :D

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: