Fullt upp!!

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag relativt tidigt för att vara mig just för att jag skulle på synundersökning som gick bra. Lite småfel var det allt men läsglasögon behövde jag. Som student får jag överväga i fall det är värt med ett par glasögon eller inte..995 kronor, mycket pengar. Men det är värt att inte få huvudvärk så ofta som jag får.

Efter det mötte jag upp Johanna den roliga på stan, jag fick 50 kronor av henne. Vi gick till en grym salladsresturang, supergott och supernice. Vi tog bussen upp till uni för att komma ett steg längre med våra planer om framtiden. Jag kan inte avslöja någonting än men det har inte med Sverige att göra..

Nåväl, var hemma strax efter fem då Johanna och Fritte kom förbi. Det blev våfflor med grädde och sylt. JAA, det var verkligen mumsigt! Var trevligt!

Fick prata lite med min älsklingspontus idag också!! Han ringde när jag fick besök..men vi pratade en liten stund! :) Det var trevligt!

Nu blir det Gossip Girl med som vanligt en kopp te! :)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: