Fbk-Lule

Kategori: Allmänt

Vilken match!! Färjestad vann med 3-0!!! Guld värd!! Jag och Mariella bestämde oss i skolan för en hockey match, superskoj! När vi väl kom dit satt Johanna S där med hennes pojkvän!! Av alla hundratals platser fick vi plats brevid dem!! :) Matchen var sevärd och det är alltid kul att kika hockey! Jag sa att färjestads målvakt borde bli bästa spelare och ja det blev han! Jag är grym!!!


När vi kom hem efter matchen hade Amanda lagat tacosoppa, var så himla gott! Hon hade till och med gjort kladdkaka!! Vilken lyx! :D

Har pratat med Pontus idag med :D Alltid lika skönt att få prata med honom!! :)

Nu blir det till att sova! Pluggdag i morgon..som vanligt!

Godnatt :D

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kladdkaka är så gott. :P

    Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

    2010-10-21 | 19:57:57
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: