Kort på lägenheten

Kategori: Allmänt

Nu har jag tagit kort på lägenheten/köket, korten är tagna med webbcamen så kvaiten är inte den bästa..men what ever:







Kanske ska ta och öppna den där gott och blandat påsen som står där och väntar på mig? Men först får jag nog få i mig lite mat..och jag måste börja plugga nu! :D

Pratade precis med Martina och vi har en del planer som jag inte kan avslöja här på bloggen ännu! Men det är inte heller här som vi pratar om det kalla Sverige!! :)

Tråkigt att vara ensam nu, känns tomt utan mamma, Lisa och Amanda!! Vill spela alfapet igen!! Kom snart igen!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • L säger:

    fiiiiiiiiiiiiiiint! :) ny tavla? och SNYGG bokhylla! nästa gång är det min tur att lägga upp lägenhetsbilder! looove you! PUSS

    2010-10-17 | 21:02:32
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/
  • Carro H säger:

    Vad kul att se den delen som inte syntes på bilderna du visade på universitetet! Och.. Wow, vad mysigt och fint ni ser ut att ha det!

    2010-10-18 | 09:24:41

Kommentera inlägget här: