Ändrade planer

Kategori: Allmänt

Det blir en underbar middag hos Linn, David och Isolde klockan fem! Dags att sätta fart med att göra sig acceptabel..! Inte lätt alltid ;)

Johanna vill att jag ska följa med ut ikväll, jag kan erkänna att hon är lite tjatig..men också söt om hon anstränger sig lite med sminkningen! Hittade ett inlägg på hennes blogg om mig! Inte så konstigt, jag ä ju med överallt.kändis.
Enligt Johanna den roliga:

Så till dig Caroline a.k.a Carran, Jonasson säger jag såhär:

Hur gammal är du? Jo du är bara 22. Du är student. Du lever ensam och har ingen att ta hänsyn till. Du är inte förkyld. Du har snygga kläder. Du är snygg överlag. Du är till och med ganska trevlig om du anstränger dig också

Svar på tal:

För det första lever jag inte ENSAM, jag har en syster som bor här med mig..Just denna helgen är jag ensam ja! Jag är inte förkyld med mitt huvud bankar!! Snygga kläder det kan man säga att jag har och det kostar att ligga på topp(höhö) och jag ligger på en 8 i snygghetsskalan. Trevlig är jag mot de personer som jag tycker om Johanna!

Så ikväll ses vi på fest, då ska du visa vad du går för! Jag kommer att komma lite senare. Har ju en god middag att njuta av, mums :) 

Nu ska jag läsa något kapitel ut boken! :)

Puss och Kram Carzan♥ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: