YES!

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen gjort mig i ordning och kommit upp från sängen...Bättre sent än aldrig. Ska ut och ta mig en promenix bort till Viktoria för en fika. Ska påvägen hämta ut mitt paket från cdon! Efter det ska man handla för en finmiddag tills ikväll tillsammans med syrran. Kan bli trerätters.


Fick ett paket på posten igår av P och det var detta fina halsband från Peru, äkta pärlor och ROSA ♥
Jag blev så glad, självklart var det med ett gulligt brev! Tack älsk!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Lindis säger:

    åååå va gulligt :) blir lite rörd nästan ;) hehe! bra pontus!!! och så var du sjukt snygg igår carzan, idag med förstås! snygga systrar har du med! saaaknar dig! <3

    2010-11-12 | 15:05:16
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: