Weii

Kategori: Allmänt

Igår var Carzan upptagen hela dagen! Skola till tolv, sedan fika på stan tillsammans med Johanna♥, puggtime och vidare till Linn där jag sov över och nu är jag i skolan!!! Weii, det var en kort och bra sammanfattning på gårdagen. Underbar dag. Idag startade jag dagen med att köpa biljetter till Färjestad-Frölunda på lördag. Ska bli så jäkla roligt. Linda kommer ju till mig, hon hänger efter mig som en svans..!!

Jag och Hagge försöker att plugga ihop..Vi är bra på att tjata! Men förhoppningsvis får vi gjort något.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin S säger:

    Go Frölunda! ;D



    Ha det mys med Hagge :)

    2010-11-16 | 11:04:12
  • Anonym säger:

    håller med malin, GO FRÖLUNDA!! ;D käften carzan det är du som svansar efter mig!!!! ;) tur för dig att du fixade biljetter höhö

    2010-11-16 | 13:32:00
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: