Vänersborg

Kategori: Allmänt

Nu är det måndag igen, helgen går alltid så fort! Jag har inte bloggat på hela helgen så tänkte slänga in ett inlägg innan jag måste plugga! Kom tillbaka till Karlstad idag tillsammans med Amanda och Lisa!! Lisa har höstlov och ska stanna här tills på fregag, ska bli väldigt trevligt.

Helgen har vart väldigt bra! Johanna den roliga följde som sagt med ner till Vänersborg. På fredagen myste vi till det hemma hos Linda(bilder kommer senare). På lördagsmorgonen gick vi på den traditionella höstmarknaden, som vanligt ingenting speciellt. Men det var mysigt. Efter det tog vi oss en sväng till Siba, shoppade ett fint linne. På kvällen var det marknadsfesten. Vi förfestade hos Linda(tack för en supertrevlig förfest) för att sedan gå till festen som inte var något att ha!!! Jag hade nog för stora förväntningar, musiken var kass och få låtar samt för rökigt!! Tyvärr blev det ingen höjdare! Men sällskapet kan man inte klaga på!! :)




Johanna, jag tyckte det var väldigt roligt att få ha dig hos mig i helgen! Tack för allt!! :D Hoppas du hade det trevligt!!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: