Julklappstips!

Kategori: Allmänt

Till dig mor eller er andra som vill köpa en fin julklapp till mig ;) hihi

Alltid kul att få böcker/filmer, det går alltid hem!


Jorden; illustrerat uppslagsverk.
Finns på Cdon för 279 kr, tryck här om du vill komma till sidan!

Sveriges historia, film. Dick Harrison och Martin Timell som pogramledare.
Finns på Cdon för 269 kr, tryck här!

Egoboost, 139 kr på Cdon. Tryck här!
Ja vet, nu kommer blondinbella upp mitt i allt men om man läser hennes blogg så får man en helt annan uppfattning om daman! Boken är en peppningsbok för unga tjejer!

One Tree Hill säsong 7, 379 kr. Tryck här!
Jag har alla andra säsongen av denna underbara serie!!

Bingo Rimer, 159 kr. Tryck här!

Finns säkert mycket mer intressanta böcker/filmer, men dessa är aktuella just nu!

Nu väntar tacopajen i ugnen, jag är så hungrig. Syrran kommer snart med, hon sitter på en försenad buss..inte så konstigt, tydligen snökaos hemma kring Vänersborgstrakten..inte här i k-stad dock. Så det blir middag för henne med. Ska plugga lite till ikväll..hoppas någonting har fastnat. Och i morgon är dagen innan tentan, usch börjar bli nervös.

Ska ringa till dig nu Linda..vi har inte pratat på flera dagar! Shit..plugget har tagit mycket tid.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Bra tips! Böcker funkar alltid :) Jag vill ha Blondinbellas bok!

    Gott med tacopaj:D

    2010-11-28 | 21:33:19
    Bloggadress: http://mariiehansson.blogg.se/
  • Malin S säger:

    Jag börjar också bli nervös :/

    2010-11-29 | 09:44:03

Kommentera inlägget här: