Söndag...!

Kategori: Allmänt

Jag hade en snilletanke igår när jag gick och la mig att jag inte skulle ställa klockan..jag visste att jag skulle vakna tidigt ändå. Imorses när jag vaknade tittade jag på klockan och insåg att det var halv tolv. Efter det var jag helt förstörd. Tanken var att jag skulle gå upp tidigt för att plugga. Men så blev det inte.

Jag har pluggat ett tag nu. Ska fortsätta plugga hos Marie tillsammans med Hagge och samtidigt adventsfika. Det ska bli trevligt. Efter det ska jag hem och laga tacopaj till mig och syrran och jag kommer att fördriva resten av kvällen med att plugga till tentan.

Nu ska jag kila till bussen!!


Kommentarer

  • Linda Hermanson säger:

    Ha det så trevligt på adventsfikan/pluggeriet =)

    2010-11-28 | 17:26:19
    Bloggadress: http://bonnlurkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: