Snow

Kategori: Allmänt

Idag har jag inhandlat första julklappen!! Bäst att börja i tid..Så man slipper julstressen dagarna innan jul. Ska ifs till Thailand så jag slipper julstressen. Ligger säkert och solar med en paraplydrink i handen då istället. Jag fick även inhandlat lite snacks inför förfesten jag och Amanda ska ha i morgon. Alex (Johanna den roligas pojkvän) kommer bara om det bjuds på något så man var ju tvungen..Gick på ett ut eftersom att Johanna betalade mig pengar för att få komma hit.

Det ska bli roligt i morgon, en nackdel är att man måste städa så att det ser acceptabelt ut.

Nu ska jag sätta mig med plugget, en del att läsa! Skola i morgon till tolv med. Efter det, TAGGA FEST!


Snö i Karlstad nu! Lite halvtrök men men!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Alex hälsar att han uppskattar att han är med i din blogg.

    Jag skulle vilja tillägga att jag betalt 50 kronor. Vad hände med den ständigt nämnda summan 50 kronor?

    2010-11-10 | 20:53:07
    Bloggadress: http://jomabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: